Cele mai eficiente moduri de a face fata stresului emotional

450
.

#5. Ai grija de corpul tau

Exercitiile fizice reprezinta o modalitate excelenta de a tine stresul sub control. Yoga poate fi linistitoare si te poate face sa te simti relaxat in interior si in exterior. Ar trebui sa eviti consumul de alcool sau de substante ilegale pentru ca acestea pot adauga la anxietate si stres. Mancarea sanatoasa va contribui, de asemenea, la reducerea nivelurilor de stres. Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteti face pentru corpul si mintea voastra este sa obtineti o cantitate adecvata de somn.

#6. Bucura-te de momentele de singuratate

Aici nu discutam despre a te inchide fata de lumea din jurul tau. Uneori suntem coplesiti de toate treburile de zi cu zi pe care le avem  si de toate provocarile vietii. Este foarte important sa luam o pauza pentru a ne relaxa din cand in cand. Poti sa mergi intr-o zi la spa sau sa mergi la un film singur. Poti incerca sa scrii intr-un jurnal gandurile care nu-ti dau pace. De asemenea, ai putea dori sa petreci acest timp relaxandu-te in natura pentru a scapa de influentele digitale.

#7. Accepta-ti emotiile

Este foarte important sa ne adresam starile emotionale de indata ce se intampla. Mai degraba decat sa incerci sa reprimi emotia, permite-ti sa simti ceea ce simti in acel moment. Acceptarea emotiilor si a stresului pe care-l provoaca iti va permite sa te eliberezi de rezistenta interioara si sa renunti la obsesia legata de ele. Concentrandu-te asupra modului in care te simti in momentul in care simti stresul, te vei simti mult mai impamantat si mai putin lipsit de control. Vei reduce, de asemenea, nevoia de a reda aceste momente, astfel incat nu va trebui sa mai retraiesti nici o perioada de stres.

Sursa

.