0 Shares 991 Views

Ceea ce mananci iti afecteaza nu numai sanatatea digestiva, ci si puterea creierului

IoAnE Mar 19, 2018
0 992
.

#3. Afine

Afinele sunt cunoscute ca fiind super-alimente, deci nu ar trebui sa fie o surpriza faptul ca ele pot avea un efect pozitiv asupra creierului tau. Afinele sunt unele dintre cele mai bogate in antioxidanti, contin vitamina K, vitamina C, fibre si acid galic, care protejeaza creierul de degenerare si stres, contribuind in acelasi timp la imbunatatirea memoriei.

#4. Ciocolata neagra

Ciocolata neagra este buna pentru organism si creier in cantitati mici. Acest lucru se datoreaza faptului ca este plina de flavonoli care au proprietati antiinflamatorii si antioxidante. Ciocolata neagra poate, de asemenea, reduce tensiunea arteriala si contribuie la imbunatatirea fluxului de sange catre creier.

#5. Frunze verzi

Loading...

Legumele cu frunze verzi, cum ar fi spanacul, kale, salata romana si chardul elvetian sunt minunate pentru creierul tau; cercetarile recente au constatat ca pot contribui chiar si la reducerea sanselor de a suferi de dementa.

Cercetatorii au studiat obiceiurile alimentare si abilitatile mentale ale aproape 1000 de adulti pe o perioada de cinci ani. Cercetatorii au descoperit ca adultii care au mancat legume cu frunze verzi, cel putin o data pe zi, au prezentat o deteriorare mentala mai lenta in comparatii cu adultii care nu au consumat legume. Acest lucru a fost adevarat chiar si atunci cand cercetatorii au luat in considerare factori precum varsta si istoria familiala a dementei.

#6. Somon salbatic

Somonul salbatic este o sursa excelenta de omega3 DHA, care ajuta la cresterea puterii creierului. DHA este un ulei important care va ajuta sa va mentineti sanatatea celulelor creierului – chiar ajuta la cresterea celulelor creierului. Acest lucru poate contribui la reducerea riscului de boala Alzheimer.

#7. Ulei de masline extravirgin

Uleiul de masline extravirgin poate ajuta la cresterea puterii creierului deoarece contine antioxidanti cunoscuti sub denumirea de polifenoli. Polifenolii ajuta la imbunatatirea invatarii si memoriei si poate inversa efectele varstei si bolii. Uleiul de masline extravirgin, de asemenea, lupta impotriva proteinelor care cauzeaza boala Alzheimer.

#8. Turmeric

Turmericul poate ajuta la reducerea inflamatiei din creier si studiile recente au sugerat chiar ca acesta poate fi utilizat pentru a trata Alzheimer. Turmericul a fost folosit de mii de ani in lupta impotriva degenerarii creierului. Cercetatorii au gasit texte vedice care dateaza  de peste 3000 de ani care raporteaza faptul ca turmericul poate stimula puterea creierului.

Sursa

.

Loading...

Most from this category